کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

سنگ های کمیاب - سری یک

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ب.ظ

الماس ستاره صورتی:

از نظر تاریخی مهم‌ترین الماس صورتی آگرا  Agra است. سنگی گرانبها و هندی که به گفته مورخان، قدمت آن به اواخر سال ۱۴۰۰ می‌رسد و وزن آن ۱۵/۲۸ قیراط است. 

کیفیت سنگ‌های الماس، به درجه رنگ آن‌ها بستگی دارد... الماس‌های صورتی در ردیف نادرترین نمونه‌های کم‌نظیر به‌شمار می‌آیند. الماس های رنگی در اصطلاح به الماس های فانتزی (fancy diamonds)، شهرت دارند.
الماس‌ها دارای رنگ‌های دیگری مانند آبی، سبز، خاکستری، زرشکی و قرمز نیز هستند، اما در مقایسه با الماس‌های زرد و نارنجی و قهوه‌ای، نمونه صورتی، کمیاب و باارزش محسوب می‌شود.

  • علیرضا امینیان

الماس صورتی

نظرات  (۱)

ممنون عالی بود

امیدوارم پیشرفت کنید