کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

آیا می دانید...- سری دو

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷ ق.ظ

آیا می دانید اگر همه یخ های قطبی ذوب شوند آب همه ی دریاها ۱۴ متر بالا می آید؟

آیا می دانید ارتفاع تبخیر در باران ۲ متر و ارتفاع متوسط بارندگی ۲۴ سانت است؟

آیا می دانید اعصابی که در بدن شما قرار دارند به اندازه فاصله زمین تا ماه است...

آیا می دانید در یک سانتی متر از پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ وجود دارد؟

أیا می دانید رشد کودکان در بهار زیاد تر است؟

آیا می دانید حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند؟

آیا می دانید آقایون روزانه ۴۰ تارمو و زنان ۷۰ تارمو ی خود را از دست می دهند؟

آیا می دانید وزن اسکلت انسان بالغ بر ۱۳ تا ۱۵ کیلوگرم است؟

آیا می دانید تقریبا ۶۴ درصد بدن انسان آب وجود دارد؟

آیا می دانید جنین انسان ۱۷ هفته (۴ ماه) می تواند خواب هم ببیند؟


برای دیدن تمام آیا می دانید ها بر روی اینجا کلیک کنید

  • علیرضا امینیان