کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

زرافه ها

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۵ ب.ظ

زرافه ها بچه های خود را در حالت ایستاده به دنیا می آورند.

بچه های تازه به دنیا آمده آن ها، بیشتر از یک انسان بالغ قد دارند.

آن ها نیم ساعت تا یک ساعت پس از تولد خود نمی توانند راه بروند و بعد از گذشت 10 ساعت از زمان تولد خود به راحتی می توانند بدوند...

زرافه ها بیشتر زندگی خود را ایستاده می گذرانند.

زرافه ها فقط بین 10 دقیقه تا 2 ساعت در روز می خوابند.

زرافه ها حیوانات ارامی هستند و خیلی کم با هم می جنگند.

درست مثل دانه های برف و انگشت انسان خال هیچ زرافه ای مانند دیگری نیست.

زبان زرافه ها بیش از 45 سانتی متر طول دارد.

برگ های درخت تیغ دار آکاسیا مورد علاقه ترین غذای آن ها است.

زرافه ها تمام شب را به در آوردن صدا های جالب می گذرانند.

سیستم گردش خون زرافه ها بسیار پیچیده و متمایز است.

دوران حاملگی زرافه ماده 460 روز طول می کشد.

زرافه نر با بو کردن ادرار می فهمد زرافه ی ماده قدرت باربری دارد یا نه.


برای دیدن بقیه ی حیوانات و دانستنی های آن ها بر روی اینجا کلیک کنید.

  • علیرضا امینیان

دانستنی های حیوانات

زرافه