کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

موش ها

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۴۱ ب.ظ

موش ها می توانند از هر دهانه حتی به قطر  یک چهارم بدنشان بگذرند.

دندان موش سخت تر از آهن و فولاد است و می تواند هر چیز را گاز بگیرد.

موش می تواند مانند شتر بی آبی را تحمل کند...

یک موش در 5 زایمان 7 تا 15 نوزاد در سال به دنیا می آورد و همیین نوزادان در حدود 5 هفته ای که باشند بارور می شوند.

دم موش به اندازه ی بدنشان بلند می شود.

موش ها حالات و شرایط روحی اشان را از طریق ژست های صورتشان می رسانند.

سبیل های باریک موش به آن ها این امکان را می دهد که بتوانند لبه های تیز را حس کنند.

وقتی موش نر سعی می کند موش ماده را به خود جلب کند از خود آهنگ های خواصی در می آورد.

موش ها پور حرف ترین موجودات شناخته می شوند و با استفاده از صدا های خاص و اولتراسونیک با هم ارتباط بر قرار می کنند.

موش ها علی رغم جثه ی کوچکشان روزی 10 تا 15 بار غذا می خورند.

موش ها ورزشکاران توانمندی هستند و می توانند 45 سانتی متر بپرد.

موش ها در نور کم بینایی قوی تری دارند.

در مصر باستان از موش پخته شده برای درمان بیماری های مربوط به معده و شکم استفاده می کردند.

موش ها تا 200 عامل بیماری زا برای انسان در بدن خود دارند.


برای دیدن بقیه ی حیوانات و دانستنی های آن ها بر روی اینجا کلیک کنید.

  • علیرضا امینیان

دانستنی های حیوانات

موش