کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

دانشمندان جان سخت- سری یک

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ب.ظ

هنری هد (SIR HENRY HEAD)

خلاصه ماجرا: این پزشک در بیمارستان لندن کار می کرد. برای آزمایش کشف تغییر در زمان قطع شدن اعصاب پیرامونی و رها کردن آن ها برای بهبود پیدا کردن، تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ که کار بسیار خطرناکی بود...

زندگی نامه

هنری سر در 4 اوت سال 1861 در شماره 6 ، پارک راه ، استوک نیویینگتون (منطقه‌ای در لندن هکنی لندن) به دنیا آمد و به عنوان پسر ارشد هنری سر و همسرش هستر بک و یکی از یازده فرزند به دنیا آمد. "هری" ، همانطور که در تمام دوران کودکی از او خوانده می شد ، از ریشه های قوی کوکر برخوردار بود.

پدر هنری یک کارگزار بیمه برای بانک لوید و فرزند سوم ارمیا سر بود. مادر او دختر ریچارد بک بود که شریک عمویش J.J Lister در یک تجارت شراب در لندن و همسرش راشل بود. هنری ، عشق و علاقه شدید به ادبیات را از طرف مادر خانواده اش به ارث برد که از طریق آن به لوکاس ، نویسنده مربوط شد. از طریق مادرش هم نیز خون جراحی داشت. چندین خواهر و برادر هنری نیز در زمینه های خود موفق بودند: فرانسیس رئیس به همراه پدر خود به لوید پیوست و تا زمان مرگ وی ، در سن 37 سالگی در سال 1905 ، مدیر هنری رئیس شرکت شد و تا سال 1975 ادامه داشت. کریستوفر رئیس و یک مشاور حزب محافظه کار و شهرداربود. از چلسی سال 1909 تا 1911 ، از برادرش تا زمان درگذشت خودش در RMS Titanic در سال 1912 را به دست گرفت.

  • علیرضا امینیان

دانشمند جان سخت

هنری سر

هنری هد

نظرات  (۱)

  • ایمان دهکردی
  • سلام
    آقای علیرضا؛
    چه وبلاگ جالب و متنوعی داری!
    چقدر زود شروع به وبلاگ نویسی کردی
    امیدوارم موفق باشی و بتوانی مهمترین موضوعات خود رو پیدا کنی و روی اونها متمرکز بشی  :))

    پاسخ:
    چشم همین کار رو می کنم