کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

پادشاه اقوام هون، آتیلا

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ق.ظ

(406_453 م.)

هون ها اقوام وحشی پراکنده و بیابان گردی در استپ های شمال آسیا بودند که در قرن پنجم میلادی، به سوی اروپا سرازی شدند. رهبر آن ها آتیلا بود که آن ها را متحد کرد. هون ها حدود 20 سال سراسر اروپا را زیر پا گذاشتند. آن را ویران و غارت کردند... آتیلا اصرار عجیبی به ویران کردن شهر رم داشت. سرانجام، پاپ مجبور شد پول زیادی به او بدهد تا از این کار منصرف شود. آتیلا به راستی وحشی بود. برای مثال، در همان زمان که اطرافیان و سربازانش در رفاه به سر می بردند و خوش می گذراندند، خودش فقط گوشت خالی می خورد. او مردی کوتاه قد و با نگاهی کینه توزانه بود.زمانی که آتیلا مرد، هون ها گونه های خود را تیغ زدند و به خون آلودند تا وانمود کنند که در عزای رهبر خود خون گریسته اند!!.

پایان


برای دین تمام آدم های مربوط به تاریخ گزشته بر روی اینجا کلیک کنید