کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

ترین هایی که باید از آن ها آگاه باشیم

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ق.ظ

بزرگترین کشور جهان: روسیه

کوچکترین کشور جهان: واتیکان

پول دارترین کشور جهان: قطر

قدرتمندترین کشور جهان: آمریکا...

پر جمعیت ترین کشور جهان: چین

بزرگترین قاره جهان: آسیا

کوچکترین قاره جهان: استرالیا

بزرگترین دریای جهان: اقیانوس آران

بزرگترین دریاچه جهان: خزر

بلندترین رود جهان: نیل

پر عمق ترین رود جهان: آمازون

پرعمق ترین اقیانوس جهان: اقیانوس آرام

بزرگترین حیوان خشکی جهان: فیل

کوچکترین حیوان خشکی جهان: مورچه

بزرگترین حیوان دریایی جهان: نهنگ

کوچکترین حیوان دریایی جهان: پلانگتون


پلانگتون ها موجودات بسیار ریزی در کف دریا هستند، که نهنگ ها آن ها را نیز خورند.


بزرگترین مارمولک جهان: مارمولک کومودو

بلندترین کوه جهان: اورست

بلندترین برج جهان: برج خلیفه

بزرگترین بنای جهان: اهرام مصر

مهمترین کشور مسلمانان جهان: عربستان سعودی

مهمترین شهر مسلمانان جهام: مکه

  • علیرضا امینیان

ترین ها

مهم ترین چیز ها