کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

نخستین ها:

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ب.ظ

نخستین کسی که قله اورست را فتح کرد: شریانه نتیسا

نخستین کشوری که ماه مصنوعی به فظا پرتاب کرد: آمریکا

نخستین اروپایی که به چین سفر کرد: ماکوپلوک ایتالیایی...

نخستین اروپایی که به دور جهان سفر کرد: ماژلان

نخستین کسی که آمریکا را کشف کرد: کریستوف کلمب

نخستین اروپایی که هند را کشف کرد: اسکندر مقدونی

نخستین کسی که موفق شد اتم را بشکافد: لرد رادر فورد انگلیسی

نخستین فضانورد: یورک گاگارین

نخستین فظانوردی که در فضا شناور شد: الکس لئونف از شوروک

نخستین سفینه فضایی که مسافر حمل می کرد: وسک هود از شوروک

نخستین زن فضانورد: والنتینا شکو وای از شوروک

نخستین هواپیمایی که ساخته شد و کار کرد: برادران رایت ساختند

نخستین قاره با تکنولوژی ساخت کشتی: اروپا

نخستین آدم: حضرت آدم

  • علیرضا امینیان

ترن ها

نخستین چیز ها