کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

مهمترین کوه های ایران

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹ ب.ظ

دماوند          البرز            5671 متر                                     تخت سلیمان            البرز          4832 متر

سبلان داغ          آذربایجان          4821 متر                              اشتران کوه          بختیاری           4700 متر

کدو کوه          بختیاری          4500 متر                              کوه هزاره          کوه بنان          4420 متر...

کوه لاله زار           قهرود           4374 متر                              کوه دینار          زاگرس           4294 متر

کوه کرپوش          زاگرس          4294 متر                                  کوه تفتان          کوه سرحد          4042 متر

کوه سه قوچ          کوه بنان          3992 متر                              کوه بل          رشته جنوبی           3966 متر

کوه سهند          آذربایجان          3722 متر                              کوه بینالود          نیشابور          3326 متر

شیر کوه          قهرود          3075 متر                                 شاهو          زاگرس          3050 متر

  • علیرضا امینیان

دانستنی های عمومی

کوه های ایران