کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

سگ ها

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۸ ب.ظ

اگر یک سگ در حال تکان دادن دم خود باشد به این دلیل نیست که شما را دوست دارد بلکه امکان دارد می خواهد به شما حمله کند.

شما می توانید با حالت های چهره سگ خود طول عمر او را بفهمید: مثلا زمانی که سگ شما چهره خشنی دارد بیشتر از سگ هایی که چهره های صاف دارند رشد می کند.

توله سگ دالماسی در اول زندگی خود سفید بع دنیا می آید و پس از هفته ها لکه های سیاه او ظاهر می شود...

بسیاری از غذاهای سالم برای انسان می تواند برای یک سگ کشنده باشد مانند کشمش و انگور که مقداری از آن باعث مرگ احتمالی سگ می شود.

همه ی سگ ها پارس می کنند اما سگ شکاری کوچک به جای پارس آواز می خواند.

سگ ها به غیر از این که بویایی قوی ای دارند به خوبی  و بیشتر از حد هم می شنوند.

سگ ها از بغل خوششان نمی آید درصورتی که انسان ها بغل را علامتی از عشق و دوستی می بینند.

با توجه به تحقیق روانشناسان هوش سگ ها به اندازه ی یک کودک دو ساله است و آن ها دارای درک کردن 250 کلمات و حرکات، شمارش تا 5 و انجام برخی از محاسبات اولیه ریاضی هستند.

  • علیرضا امینیان

دانستنی های حیوانات

سگ سانان

نظرات  (۳)

چه موجودات باهوشی! 

ممنون مطلب جذابی بود.

پاسخ:
لطف دارید
  • خانوم لبخند
  • جدی؟!

    من شنیده بودم سگی که دمشو تکون میده یعنی داره ازت تشکر میکنه :))

    پاسخ:
    بله اونجوری که شما می گید هم هست اما بیشتر اوقات به آن یکی دلیله

    سلام 

    خیلی ممنون بابت مطالب جذابتون خیلی اموزنده و جالب هستند

    پاسخ:
    خواهش می کنم
    لطف دارید