کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

آمریکا

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ب.ظ

در آمریکا هر یک نفر در یک ساعت توسط راننده مست کشته یا مجروح می شود.

آمریکایی ها به طور متوسط روزانه 740.400 متر پیتزا می خورند.

7 درصد آمریکایی ها ادعا کرده اند که هیچ وقت حمام نرفته اند...

در هر ثانیه 45 کیلوگرم شکلات می خورند.

در آمریکا از هر 3 نفر 1 نفر چاق است. 

حدود 20 میلیون آمریکایی در خانه های متحرک زندگی می کنند. 

یهودیت پس از مسیحیت دومین دین جهان است. 

در آمریکا برای بازی سنگ، کاغذ، قیچی لیگ طراحی شده است.

تعداد کتابخانه ها بیشتر از شعب مک دونالد است.

گران ترین اسکناسی که تا به حال آمریکا چاپ کرده اسکناس 10 هزار دلاری است.

در آمریکا تعداد تلویزیون ها بیشتر از خود مردم است. 

ایالت نیوجرسی آمریکا، در اصل اوون و سوئد جدید نامیده می شود. 

در آمریکا نشستن روی یک لاکپشت جنایت درجه سوم محسوب می شود. 

در آغاز جنگ جهانی دوم ارتش آمریکا کوچک تر از ارتش پرتغال بود. 

  • علیرضا امینیان

نظرات  (۱)

  • سینا هندی زاده
  • سلام مطلب جالبی بود لطفا منابعی که استفاده کردید و بگذارید.

    ممنون از مطالب مفید و جالبی که در وبلاگتان منتشر می کنید.