کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

شیر مرغ

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

بازی شیر مرغ یکی دیگر از بازی های نیم بازی نشر رومیز است که در تم خریدار و فروشنده استو شما باید توی آن بهترین فروشنده باشید و عجیب غریب ترین چیز ها رو به عجیب غریب ترین مرغ ها بفروشید موفق باشید.

دوست داری مهارت فروشندگی خود رو محک بزنی ؛ پس بیا شیر مرغ بازی کنیم...

نشر: رومیز

برگرفته از بازی: snake oil

زمان انتشار نسخه فارسی بازی: 2019-2020

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های آنلاین

قیمت اصلی: 89 هزار تومان

راهنمای بازی

فیلم آموزشی بازی

بازی های دیگر این نشر

خرید بازی از فروشگاه دیجی کالا


با آموزش صوتی این بازی در هفته های دیگر در خدمت شما هستیم.

 

 

  • علیرضا امینیان

نظرات  (۱)

  • آقای سه نقطه
  • :|