کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

کاروبار

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ق.ظ

کاروبار جدیدترین بازی نشر هوپا است که توسط برونو فدوتی ساخته شده است.

برونو فدوتی در ساخت بازی به نشر هوپا برای بازی محبوب دژ کمک کرده و حالا کار دوم او با هوپا  ساخت بازی کار و بار است.

در بازی کاروبار شما در نقش میلیونر هایی هستید که می خواهید روی پروژه های خیلی بزرگ سرمایه گذاری کنید و هر کس بتواند بیشترین امتیاز را از پروژه های خود دریافت کنید برنده بازی است.

اگر یک بازی با تم جدید گیم پلی بسیار خوب و موضوع جذاب را دوست دارید باید کاروبار را تجربه کنید...

8_99 سال                      20 دقیقه                          3_5 نفر

محتویات جعبه بازی

۲۴ کارت پروژه (۳ رنگ هرکدام ۸ عدد)
۲۶ نشان سرمایه گذاری (۵ رنگ هرکدام ۵ عدد، و یک نشان وام)
۵ نشان بازیکن (در ۵ رنگ)
دفترچه قوانین بازی

نشر: هوپا

طراح بازی: برونو فدوتی

سال انتشار نسخه فارسی: 2020

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های انترنتی

قیمت اصلی:  92 هزار تومان

راهنمای بازی

فیلم آموزشی بازی

بازی های دیگر این نشر

خرید بازی از فروشگاه دیجی کالا

  • علیرضا امینیان