کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

قورباغه ها

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ب.ظ

قورباغه ها

چشم های قورباغه ها به آن ها کمک می کنند غذایشان را بخورند.

قورباغه ها می توانند هم زمان جلو، اطراف و روبه بالا رو یکجا با هم ببیند.

قورباغه ها هیچ وفت چشمانشان را نمی بندند حتی زمانی که می خواهند بخوابند...

قورباغه های نوع عادی برکه ها از سه سالگی  آماده بچه آوردن می شوند.

آن ها از سوراخ های بسیار زیاد بینیشان برای نفس کشیدن استفاده می کنند.

حدود نیمی از هوایی که نیاز دارند از پوستشان استفاده می کنند.

این حیوانات برای اینکه آب بنوشند از پوستشان استفاده می کنند؛ یعنی مانند حیوانات زیادی که برای آب دادن به بچه هایشان یا خوردن آب برای تشنه نماندن این کار را انجام می دهند.


برای دیدن بقیه ی حیوانات و دانستنی های آن ها بر روی اینجا کلیک کنید.

  • علیرضا امینیان

دانستنی های حیوانات

قورباغه ها