کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

میمون ها

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۴۹ ب.ظ

میمون ها توانایی شمردن را دارند.

در تایلند و مالزی برای چیدن نارگیل ها میمون ها را آموزش می دهند.

میمون ها هم همانند مردم دچار توهم بینایی می شوند...

در ژاپن رستورانی وجود دارد که همه ی پیشخدمت هایش میمون هستند.

در سال 2011 میمون که از هندوستان وارد مرز پاکستان شده بود دستگیر شده است.

تنها یک نمونه از میمون وحشی در اروپا زندگی می کند.

مارموست های کوتوله کوچک ترین نوع میمون در جهان هستند.

صدای میمون زوزه کش می تواند از 5 کیلومتر آن ور تر شنیده شود.

میمون ها بیشتر از هر کسی به استراحت در آّب های گرم علاقه دارند.


برای دیدن بقیه ی حیوانات و دانستنی های آن ها بر روی اینجا کلیک کنید.

  • علیرضا امینیان

دانستنی های حیوانات

میمون