کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

گربه ها

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ب.ظ

گربه ها برای حرکت دادن گوش خود دارای 32 ماهیچه هستند در حالی که انسان فقط 6 ماهیچه برای این کار دارد.

تا به حال 70 نژاد گربه در جهان یافته شده است.

گربه ها توانایی حس کردن شیرینی را ندارد...

گربه ها حدود 70 درصد عمرشان را در خواب می گذرانند.

طول بلندترین گربه ی جهان با کشیدن به 1 متر و 23 سانتی متر می رسد که حدود قد یک انسان 10 ساله است.

یک چیز جالب در مورد گربه ها این است که گربه ها می توانند خطر حمله قلبی را کم کنند.

در ژاپن و کره، کافه های مخصوصی در حومه شهر و داخل شهر وجود دارد که می توانید در آن با گربه ها چندین ساعت بازی کنید.

گربه ها سه پلک در چشم خود دارند.

در ژاپن مردمی اعتقاد دارند گربه های سیاه برای صاحبانشان خوش شانسی می آورند.

بینی هر گربه منحصر به فرد است، مانند اثر انگشت انسان.

گربه ها مانند انسان ها می توانند در خواب رویا و یا کابوس ببینند.

در صورتی که شما در جلوی گربه ها خطایی انجام دهید، گربه ها شما را نمی بخشند.

حدود 10 درصد استخوان گربه ها در دم آن ها است.

گربه ها میتوانند تا 7 برابر طول دم خود به بالا بپرند.

قدرت دید گربه در شب 6 برابر انسان است.

دانشمندان فهمیده اند گربه ها از اینکه شما اسمشان را صدا کنید و با آن ها حرف بزنید لزت می برند.

گربه ها میتوانند بیشتر از 100 صدای مختلف از خود تولید کنند.


برای دیدن بقیه ی حیوانات و دانستنی های آن ها بر روی اینجا کلیک کنید.

  • علیرضا امینیان

دانستنی های حیوانات

گربه ها

نظرات  (۱)

سلام علی جان

بسیار مفتخرم که در کلاس درس شما می نشینم واز تولید دانش و علوم که ثروت محسوب  میشود از مسیری که شما زحمت جمع آوری آن رامتقبل شده اید تلمز میکنم 

از اینکه از هدر رفتن عمرت غافل نیستی و به فکر دیگران هم هستی از خداوند منان برایت طلب عمر باعزت مسئلت می نمایم خدا نگهدارت.

پاسخ:
خیلی تشکر می کنم
ممنون که نگاه کردید