کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

نامه ای به گیلاس

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۵ ب.ظ

نامه ای به گیلاس برگرفته از بازی بسیار پر فروش love leter و اولین بازی نسخه فارسی شده از وبسایت رومیز است.

این بازی بسیار ساده و خیلی فان را می توانید با هرکس که فکرش را بکنید بازی کنید و خیلی بهتان خوش بگذرد.

درون بازی نامه ای به گیلاس شما باید از اشخاص محل یعنی راننده تاکسی ، زن همسایه ، عمه ، لات ، قصاب ، بنگاهی ، آرایشگر و گیلاس کمک بگیرید تا نامه ی خود را بهدست گیلاس خانم برسانید.

اگر دنبال یک بازی خیلی فان کوچک و ارزان می گردید تا بتوانید آن را با دوستانتان بازی کنید ، بهتر است این بازی را انتخاب کنید...

نشر: رومیز

برگرفته از بازی: love leter

سال انتشار نسخه فارسی: 2019

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های انترنتی

قیمت اصلی: 35 هزار تومان

راهنمای بازی

فیلم آموزشی بازی 

نیم نگاه زومجی و رومیز: بازی کردن نامه ای به گیلاس

بازی های دیگر این نشر 

خرید بازی از فروشگاه دیجی کالا


با آموزش صوتی این بازی در هفته های دیگر در خدمت شما هستیم.

  • علیرضا امینیان