کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

نام قدیم شهر های مهم ایران

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ب.ظ

اصفهان                                                                                                                              جی

اهواز                                                                                                                                 ناصرک

دامغان                                                                                                                              صد دروازه...

زنجان                                                                                                                               خمسه

همدان                                                                                                                              اکباتان

گرمسار                                                                                                                            قشلان

گنبد کاووس                                                                                                                     دشت گرگان

زابل                                                                                                                                  نصرت آباد

خرمشهر                                                                                                                          محمره

گرگان                                                                                                                              استر آباد

کرمان                                                                                                                              گواشیر

کرمانشاه                                                                                                                         باختران

نظرات  (۳)

نه اشتباه نیست..جی درسته فقط دلیلش رو گفتم:)

+شاید چون اصفهانی هسم:)

پاسخ:
بله 
مادر من هم اصفهانی است

خوشا به حال کسایی که لینک من هستند از غم دوجهان کشککی جستند گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند ولی دل به وب با حال من بستند دست و روی خو را بشستند شبانه روز تو وب من نشستند گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را حرف الکی نزن و لینک بکن سارای موش موشی را منتظر جواب لینکت هستم پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم

پاسخ:
ممنون

خیلی جالب بود البته اصفهان «گِی» بوده و چون عرب ها «گ» نداشتن بهش گفتن جِی...

پاسخ:
بله خیلی ممنون که اشتباهم را گفتید
خیلی خوبه که انقدر شما در مورد اصفهان می دانید