کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

دژ

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۲ ب.ظ

دژ یکی از مشهورترین بازی های نشر هوپا است که شما توی آن با ساخت سازه و کمک گرفتن از شخصیت های بازی سعی می کنید بهترین دژ را بسازید.

اگر یک بازی استراتژی که تعداد بالا آن را جذاب تر می کند و به بازی طعم جدیدی می دهید دوست دارید این بازی را تهیه کنید...

محتویات جعبه بازی
۸ کارت نقش
۶۱ کارت سازه
۲۵ سکه
۱ تاج

۱ کیسه پارچه‌ای
دفترچه قوانین بازی

نشر: هوپا

طراح بازی: برونو فدوتی

سال انتشار نسخه فارسی: 2019

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های انترنتی

قیمت اصلی:  96 هزار تومان

راهنمای بازی 

فیلم آموزشی بازی 

بازی های دیگر این نشر

خرید بازی از  فروشگاه مادمک

  • علیرضا امینیان