کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

آلمان

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶ ب.ظ

در آلمان برای زندانی هایی که از زندان فرار می کنند مجازاتی در نظر گرفته نمی شود ؛ زیرا آن ها معتقد هستند که آزاد بودن غریزه ی بنیادی بشر است.

نوادگان همسر نازی یوزف گویلز امروزه ثروتمند ترین خوانواده در آلمان هستند.

اولین مجله جهان در آلمان در سال 1366 منتشر شد...

پس از جنگ جهانی اول ، تعداد مردان آلمان بسیار کم شده بود به طوری که از هر 3 زن یک نفر می توانست با یک مرد ازدواج کند.

در آلمان تمام شدن سوخت اتومبیل در بزرگراه ها غی قانونی است.

از سال 1989 تا سال 2009 حدود 2000 مدرسه در آلمان به دلیل کمبود دانش آموز بسته شد.

جمعیت آلمان رو به کاهش است زیرا جمعت این کشور از سال گذشته تا به حال 2 میلیون نفر کاهش داشته است.

همبرگر نام خود را از شهر هامبورگ آلمان گرفته است.

در سال 2014 آلمان رسما شهریه های دانشگاه ها را لغو کرد ، حتی برای دانشجویان بین المللی.

60 درصد ویدئو های پربازیدید و محبوب یوتیوب توسط آلمان فیلتر شده است.

نوشابه فانتا ابتدا در المان تولید شد که در نتیجه مشکلات واردات کوکا کولا به آلمان نازی در طول جنگ جهانی دوم بود.

برق حدود یک سوم آلمان از انرژی های تجدید پذیر تولید می شود.

یک درصد جمعیت آلمان به طور ژنتیکی  در برابر بیماری ایدز مصون هستند.

  • علیرضا امینیان