کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

آیا می دانید ... - سری یک

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ


  • آیا می دانید استخوان ران  انسان  قوی تر از بتن است.
  • آیا می دانید نهنگ نمی تواند به عقب شنا کند.
  • آیا می دانید استرالیا تنها قاره بدون آتشفشان فعال است...
  • آیا می دانید آتش از سربالایی  سریع تر از سرپایینی حرکت می کند.
  • آیا می دانید مردم بیشتر از حیوانات در آفریقا کشته می شوند.
  • آیا می دانید قدیمی ترین کلمه در زبان انگلیسی کلمه ی شهر است.
  • آیا می دانید انگور در ماکروویو منفجر میشود.
  • آیا می دانید بنای تاج محل در هند به طور کامل از مرمر ساخته شده است.
  • آیا می دانید عقرب زیر نور ماوراء بنفش می درخشد.
  • آیا می دانید اسید های معده مار می تواند استخوان ها و دندان های انسان را هضم کند.


برای دیدن تمام آیا می دانید ها بر روی اینجا کلیک کنید

نظرات  (۶)

خدایی خوندنین

بسیار زیبا

پاسخ:
خیلی ممنون تشکر از شما
  • یاسین اصغرنژاد
  • جالب بود  :-))

    سلام دوست عزیز

    خیلی خوشحال شدم که شما از این سن شروع به یک کار مفید کرده اید. مطمئنم که در این مسیر موفقیت های فراوانی پیش رو دارید.

    منتظر پست های بعدی شما هستم.

    خیلی ممنون لطفا سری های جدید را هم بگذارید.

    چه جالب سری های جدید را هم بگذارید.

     

    درود!

    وب زیبا و مطالب خواندنی دارید.

    لطفا به وب من هم سر بزنید.

    پاسخ:
    داداش چه وب لهیده ای داری امیدوارم پیشرفت کنی :):):):):):):)