کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

شاهراه

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ب.ظ

شاهراه برگرفته از بازی پرطرفدار تیکت تو رایت است که نشر های زیادی این بازی را برگردان کرده اند. اما این بازی توسط نشر هوپا برگردان شده فرق های زیادی با برگردان های نشر های دیگر دارد.

اگر یم بازی استراتژی و خوانوادگی که همه ی خوانواده با آن حال کنند نیاز دارید ، شاهراه می تواند یکی از گزینه هایتان باشد...

مشخصات

تعداد بازیکن: ۲-۵ نفر

زمان بازی: 30-60 دقیقه

مناسب برای: ۸ سال به بالا

محتویات جعبه

صفحه بازی

کارت اتوبوس

کارت بلیت

اتوبوس پلاستیکی

مهره امتیاز شمار

دفترچه راهنما

1 عدد

110 عدد

30 عدد

240 عدد

5 عدد

۱ عدد



نشر: هوپا

برگرفته از بازی: تیکت تو رایت

سال انتشار نسخه فارسی: 2020

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های انترنتی

قیمت اصلی:  220 هزار تومان

راهنمای بازی

بازی های دیگر این نشر

خرید بازی از فروشگاه دیجی کالا

  • علیرضا امینیان