کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

خرس ها

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۲۴ ب.ظ

میانگین طول عمر خرس ها معلوم نیست اما به نطر می آید آن ها در بین 30 تا 40 سالعمر می کنند.

خرس های قطبی از فاصله صد مایلی در هوای آزاد و فاصله سه متری در زیر برف بوی غذا را تشخیص می دهد.

خرس ها به باغبان طبیعت مشهور هستند زیرا آن ها پس از خوردن هر میوه، دانه آن را کیلومتر ها دور تر از گیاه مادر می اندازند...

هر یک از دست یا پای خرس، 5 چنگال تیز و بلند دارند که جمع نمی شوند دقیقا برعکس گربه.

خرس ها می توانند با سرعت بسیار زیاد 35 کیلومتر بر ساعت بدوند.

دندان خرس تیز نیست و به همین دلیل به درد بریدن گوشت نمی خورد.

بیش ترین تعداد خرس قهوه ای به ترتیب در کشور های روسیه، آمریکا (به خصوص در آلاسکا)، کانادا، منطقه کارپات رومانی و فنلاند زندگی می کنند.

  • علیرضا امینیان

خرس ها

دانستنی های حیوانات

نظرات  (۲)

من خرس ها رو دوست دارم 😊 

خسته نباشید متن به درد به خوری بود و ممنونم که دارید در مورد حیوان ها می‌نویسید.