کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

مشاغل عجیب

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ق.ظ

کارشناسان عطر:

کارشناسان عطر باید زیر بغل مشتریی را بو کنند که به آن ها اطمینان دهند که دئودورانت هایی که مصرف کرده اند کاملا بو را از بین می برد.

بوکننده ی گاوها:

این افراد باید باد معده ی گاو ها را بو کنند زیرا می خواهند با این کار از غذایی که گاو ها خورده اند مطلع شوند؛ بعضی ها می گویند با این کار حتی می شود فهمید که گاو ها غذای نا مناسبی خورده اند یا غذای سالم.

کنترل کننده شیرین کاری های وحشتناک:

آن ها باید قبل از شروع شدن مسابقه های تلویزیونی خاص که افراد باید داخل استخر پر از مار شنا کنند ... یا سوسک بخورند، قبل از آن ها باید کار آن ها را تست کند تا مشکلی وجود نداشته باشد.

هل دهندگان مسافران قطار:

دولت ژاپن برای اینکه اطمینان پیدا کند که همه ی قطار ها پر شده اند افرادی را استخدام کرده که مردم را به داخل قطار هل دهند.

جدا کننده جوجه های نر و ماده:

برای آسان شدن کار مرغداری ها کسانی را استخدام می کنند که کارشان تشخیص دادن جنسیت جوجه  تازه به دنیا آمده است.

جمع کننره کرم:

تا به حال فکر کرده اید که طعمه هایی که ماهیگیر ها استفاده می کنند از کجا آمده است؛ حمع کننده کرم کارش این است که در روز های بارانی که کرم ها از خانه اشان بیرون می روند آن ها را حمع می کنند.

حمع کننده کرم

تست کننده غذای حیوانات:

این افراد کنترل کننده طعم و بوی غذا های حیوانات هستند و مواظب هستند غذا خراب یا مسموم نباشد.

بازرس کنترل کننده کیفیت تاس:

در بازی هایی که تاس استفاده می شود اگر تاس توازن نداشته باشد روی امتیاز بازی تاثیر می گذارد. برای همین یک بازرس حضور دارد و تاس را تست می کند که ببیند تاس توازن دارد یا نه.