کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

جنگل خرس بزرگ

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۲۶ ب.ظ
این جنگل زیبا و انبوه در شمال کانادا یکی از معدود جنگل های دست نخورده و کاملا طبیعی در جهان است که زیستگاه صدها گونه از حیوانات وحشی مانند : یوزپلنگ آمریکایی، گرگ، خرس خاکستری و چند گونه خاص و نادر از خرس در جهان است...

جنگل بسیار زیبای خرس بزرگ یا The Great Bear به دلیل واقع شدن در بین اقیانوس و کوهستان ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که موجب شده است مناظر طبیعی و چشم اندازهای بسیار زیبایی از ترکیب سه عنصر جنگل ، کوهستان و دریا در برابر دیدگان گردشگران به وجود بیاید . وجود جزایر متعدد پوشیده از جنگل در آب های نزدیک به ساحل از دیگر جاذبه های این جنگل بسیار زیبا محسوب می شوند .

 نامگذاری این جنگل بکر کانادائی در سال 1990 توسط گروهی از زیست شناسان کانادایی انجام شد . این جنگل در سواحل منطقه بیرتیش کلمبیا و حد فاصل ونکوور و جنوب شرق آلاسکا قرار گرفته است.این جنگل پیش از معرفی با نام خرس بزرگ ، به نام جنگل سواحل مرکزی و شمالی شناخته می شد . این جنگل مساحتی در حدود سی  و دو هزار کیلومتر مربع را در بر می گیرد و و شامل سه قسمت عمده تقسیم بندی قانونی است :

  1. منطقه حفاظت شده 
  2. منطقه معدنی

برای دیدن تمام جنگل های زیبا بر روی اینجا کلیک کنید