کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

جنگل سونداربانس

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۱۳ ب.ظ
جنگل سونداربانس The Sundarbans در مرز هند و بنگلادش به باور بسیاری از کارشناسان منابع محیط زیست ، زیبا ترین و شگفت انگیز ترین جنگل و اکو سیستم جنگلی در سطح دنیا محسوب می شود...

جنگل سونداربانس که در زبان بنگالی یعنی جنگل زیبا بزرگترین جنگل یکپارچه گونه های درختی آب شور به شمار می رود ( مشابه آن را می توان در جنگل حرا در مناطق جنوبی ایران مشاهده کرد ). این جنگل در بین کشورهای هندوستان و بنگلادش قرار گرفته و تقربیا مناظر زیبای آن را در هیچ جای دنیا نمی توان مشاهده کرد. مهمترین گونه جانوری موجود در این جنگل ببرهای مشهور آسیایی یا همان ببر بنگال  هستند. بیش از سیصد سی گونه گیاهی به همراه تعداد زیادی از گونه های مختلف حیوانات در این جنگل ثبت شده اند. وجود پوشش گیاهی متنوع و گرمسیری به همراه صدها کانال آب شور که به دریا منتهی می شود در کنار ده ها رود و چشمه آب شیری مجموعه ای بی نظیر و زیبا از بافت جنگلی را به وجود آورده اند. 


برای دیدن تمام جنگل های زیبا بر روی اینجا کلیک کنید