کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

فوتبال بزنیم؟

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۴ ب.ظ

این سومین بازی از نشر رومیز است که پارسال به بازار ایران عرضه شد و ما الان می توانیم از آن لذت ببیم.

توی بازی فوتبال بزنیم ما با بازی کردن کارت های توی دستمان سعی می کنیم  حداقل با اختلاف یک گل از حریفمان برنده شویم.

اگه یک بازی جیبی و با سایز کوچیک که یک تجربه ی جدید از بازی های رومیزی به شما می دهد نیاز دارید این بازی را حتما بازی کنید...

نشر: رومیز

برگرفته از بازی: how to play wannabe footbal

سال انتشار نسخه فارسی: 2019

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های آنلاین

قیمت اصلی: 62 هزار تومان

راهنمای بازی 

فیلم آموزشی بازی

فیلم آموزشی سریع بازی

بازی های دیگر این نشر

نیم نگاه زومجی و رومیز: بازی کردن بازی فوتبال بزنیم؟

خرید بازی از فروشگاه دیجی کالا


با آموزش صوتی این بازی در هفته های دیگر در خدمت شما هستیم.

  • علیرضا امینیان