کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

رکب

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۸ ق.ظ

رکب یک بازی از نوع بازی های قلمروگیری است و شما باید توی آن سعی کنید بیشترین یا هم مرز ترین استان های نقشه را تصرف کنید.

شما در نوببتان می توانید هر مقدار که دوست دارید از دستتان کارت بازی کنید و فعالیت و ویژگی آن ها را انجام دهید ولی مواظب باشید اگر کارت های دستتان تمام شد تا زمانی که کارت های تمام دست بازیکنان تمام نشود شما نمی توانید کارت بکشید.

اگر می خواهید یک بازی قلمروگیری را که قیمت زیادی ندارد و کاملا ایرانی است و همینطور درونش پر از ریسک است را تجربه کنید رکب یکی از بهترین انتخابات شماست...

نشر: رومیز

برگرفته از بازی: condottiere

سال انتشار نسخه فارسی: 2019

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های انترنتی

قیمت اصلی: 140 هزار تومان

راهنمای بازی 

فیلم آموزشی بازی 

فیلم آموزشی بازی دو نفره رکب

نیم نگاه زومجی و رومیز: بازی کردن رکب

بازی های دیگر این نشر 

خرید بازی از فروشگاه دیجی کالا


با آموزش صوتی این بازی در هفته های دیگر در خدمت شما هستیم.

  • علیرضا امینیان