کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

کتابخانه من

محلی برای سرگرم شدن، همراه با بالا بردن دانش شما

من علیرضا امینیان هستم. 12 سالمه و مطالعه رو دوست دارم. توی این وبلاگ چیزایی که می خونم و ازشون اطلاعاتی به دست میارم رو با شما به اشتراک میذارم. ممکنه لابلای این اطلاعات مسابقه و بازی های جدید هم براتون بذارم.

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۲۰
    دژ
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۹، ۲۲:۳۰ - آقای سه نقطه
    :|
  • ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۳ - ناشناس
    ببخشید

زیرخاکی

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۷ ب.ظ

بازی زیرخاکی برگردانی از بازی بسیار محبوب Dead Man`s Draw که در آن شما باید قدرت ریسکتان را محک بزنید و هرچه بیشتر ریسک کنید ، بیشتر گیرتان می آید.

توی بازی زیرخاکی شما می توانید هرچه که دوست دارید کارت بازی کنید ولی اگر زمانی کارت تکراری رو شود شما می بازید پس بهتر است خیلی هم ریسک نکنید تا بتوانید زنده بمانید.

بازی زیرخاکی فوق العاده هیجانی است به همین دلیل اگر شما علاقه مند به بازی های پر از هیجان و همینططور پر از ریسک هستید حتما این بازی را بازی کنید...

نشر: رومیز

برگرفته از بازی: بسیار محبوب Dead Man`s Draw 

سال انتشار نسخه فارسی: 2019

موجودی: موجود در بازار و فروشگاه های آنلاین

قیمت اصلی: 75 هزار تومان

راهنمای بازی

فیلم آموزشی بازی

فیلم آموزشی یک نفره بازی زیرخاکی

نیم نگاه زومجی و رومیز: بازی زیرخاکی

بازی های دیگر این نشر

خرید بازی از فروشگاه مادمک


با آموزش صوتی این بازی در هفته های دیگر در خدمت شما هستیم.

  • علیرضا امینیان